De eerste winnaar is Reparatiewinkel van Jan en Louise Post in de Achterdoelen.
De eerste winnaar is Reparatiewinkel van Jan en Louise Post in de Achterdoelen. (Foto: Daan)

Eerste Gastvrije winnaar bekend: Reparatiewinkel

Verschillende ondernemers in de binnenstad van Ede zetten zich extra in om gastvrij te zijn. ’Gelukkige Binnenstad’ kiest dit najaar een aantal gastvrije winnaars.

Ede - De eerste winnaar is Reparatiewinkel van Jan en Louise Post in de Achterdoelen.

Louise: ‘Bij onze winkel aan de Achterdoelen komen iedere dag 10 tot 20 consumenten van ver buiten Ede voor een reparatie. die soms 1 à 2 uur wachttijd vraagt.'' Het betreft vaak autosleutel reparaties waarvan de reparatietijd 1 tot 2 uur is. Voor Samsung is de reparatiewinkel het servicepunt voor smartphone en tablets.

Jan: ‘Omdat wij al onze aandacht willen richten op het repareren, daar zijn we goed in, krijgen deze klanten van ons een bonnetje voor een gratis kopje koffie bij Bagel & Beans.

Deze ondernemer pakt de kans voor extra verkoop van iets lekkers. Voor ons zijn de koffiebonnetjes gratis. ''Wij blij, Bagel & Beans blij, maar het belangrijkste; de klant gelukkig!’ Afgelopen zomer zat hun terras helemaal vol met veel van Louise en Jan. Door deze gastvrije aanpak helpt de Reparatiewinkel ook collega’s aan klandizie. Een goed idee kan je met een creatieve geest ook voor andere winkels bedenken. Gelukkige Binnenstad staat open voor gastvrije ideeën.

Meer berichten